Påminn mig om att bli peppad

jag antar att man ska lägga upp en massa bilder för att peppa sig själv, så here we go:

pepp pepp
Kolla! inget såndär bilväck som hänger ut i bilden! Såhär smal o lite smalare vill ja bli igen!

pepp pepp
Jag vill komma i den korsetten igen, utan att behöva knyta upp den vilket ja skulle behöva göra idag, om ja försökte komma i den...

pepp
Tydligen skämmdes ja inte tillräckligt för min kropp där för o ta en sånhär bild, det skulle jag aldrig göra idag... Jag menar, ja är ju inte smal på den där bilden, men smalare än vad jag är idag, defernitivt. Så ja vill bli naken smalare igen =)

pepp pepp
Klassikern. Vägde typ 46 kg med kläder på under den där perioden. Okej, det va väääldigt mycket tjack inblandat, men shit, kolla vad smal jag är! Kolla mina underbara kindben jag får när jag väger lite mindre... Jag är medveten om att det är lite överdrivet, men man får väl drömma i sin egen blogg!

pepp pepp
Kolla!!! Jag kommer inte änns i den där korsetten idag! Fy fan vad coolt. Jag MÅSTE bli korsett smal igen!

pepp pepp
Okej, poserbild, men ja kan inte änns göra sådär snyggt idag. Nyckelben är den absolut vackraste kroppsdelen och jag måste måste måste ha det!


Kommentarer
Postat av: T

kan du inte lägga upp fler bilder på dig från tiden då du vägde 46 kilo?

2010-09-01 @ 19:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0